Hvordan arbejder kulturinstitutioner med målgrupper?

Arrangør
Moderator
Panel

Få konkret inspiration og helt spritny viden om målgrupperne i værktøjet Sådan Oplever Danskerne og quiz med!

I dag arbejder de fleste kulturattraktioner med målgrupper i en eller anden forstand. Det kan være i markedsføringen af en attraktion, i udviklingen af specifikke oplevelsestilbud, i deres analyser eller i strategiudvikling. Men hvordan arbejder man egentlig med målgrupper?

Tre vidt forskellige kulturinstitutioner sætter ord på, hvordan deres arbejde med målgrupper har skabt værdi, og fortæller hvordan de helt lavpraktisk har båret sig ad. Derudover løfter Epinion sløret for spritnye indsigter om målgrupperne i værktøjet Sådan oplever danskerne, der egentlig først offentliggøres i version 2.0 til september – blandt andet målgruppernes digitale mediepræferencer og syn på vigtigheden af bæredygtighed på de oplevelsestilbud, de bruger. Og du kan quizze med og se, om du kender målgrupperne bedre end eksperterne på scenen!